Closure regelt alle opzeggingen en contractovernames na een overlijden.

Van telefoonabonnement en verzekering tot aan social media.

Ziggo opzeggen na overlijden

Wilt u het abonnement van Ziggo opzeggen na overlijden van uw dierbare? In dit stappenplan leest u hoe het werkt: Neem contact op met Ziggo, geef de benodigde gegevens door voor het opzeggen na overlijden en wacht vervolgens tot u een reactie krijgt. Hieronder lichten wij verder toe hoe het werkt.

 

Abonnement Ziggo opzeggen na overlijden: Contact met Ziggo

Ziggo heeft een online formulier op de website staan waarmee u het overlijden kunt doorgeven. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de Servicedesk voor Nabestaanden.

Hoe kunt u hen bereiken?

- Via de website: Webformulier
- Via de telefoon: 088 - 7177008

 

Abonnement Ziggo opzeggen na overlijden: Benodigde gegevens

- Naam van de overleden persoon
- Geboortedatum van de overleden persoon
- Adres van de overleden persoon
- Uw gegevens als contact persoon

U heeft bij Ziggo geen kopie van de overlijdensakte nodig, waardoor u het overlijden ook makkelijk via de telefoon kunt melden. Reken er wel op dat u enige tijd in de wacht kunt staan.

 

Abonnement Ziggo opzeggen na overlijden: Reactietijd van Ziggo

Zodra Ziggo de aanvraag heeft ontvangen, ontvangt u binnen 10 werkdagen een bevestiging van de opzegging.

 

Ook andere abonnementen beëindigen

Abonnementen beëindigen bij bedrijven duurt lang. Het is vaak een zoektocht naar de juiste opzegprocedure en de contactgegevens. Kan dat niet eenvoudiger?

Onderstaande bedrijven werken al samen met Closure. Via hen zeg je kosteloos alle abonnementen, contracten en accounts in één keer op. Lees hier hoe het werkt.

Closure heeft voor het melden van het overlijden bij financiële dienstverleners een licentie van de Autoriteit Financiële Markten (AFM).

Closure B.V. / Stationsplein 45 - Ruimte A7.209 / 3013AK Rotterdam Nederland / KVK: 70792828
© Closure 2020. Alle rechten gereserveerd.