Closure regelt alle opzeggingen en contractovernames na een overlijden.

Van telefoonabonnement en verzekering tot aan social media.

Evides opzeggen na overlijden

Wilt u het abonnement van Evides opzeggen na overlijden? In dit stappenplan vindt u hoe het werkt: Allereerst dient u contact op te nemen met de klantenservice van Evides, waarna u de benodigde gegevens door geeft. Hieronder lichten wij verder toe hoe het werkt.

 

Evides opzeggen na overlijden: Contact met Evides

U kunt Evides telefonisch informeren over het overlijden. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 17.00 uur. U kunt kiezen om het contract op te zeggen of om het abonnement op een andere naam te zetten.

Hoe kunt u hen bereiken?

Via de telefoon: 0900 0787

 

Evides opzeggen na overlijden: Benodigde gegevens

- Naam van de overleden persoon
- Adres van de overleden persoon
- Uw gegevens als contact persoon

 

Evides opzeggen na overlijden: Reactietijd van Evides

Evides hanteert geen reactietijd, want u kunt alleen telefonisch contact opnemen. Houd er rekening mee dat u in de wacht kunt staan.

Ook andere abonnementen beëindigen

Abonnementen beëindigen bij bedrijven duurt lang. Het is vaak een zoektocht naar de juiste opzegprocedure en de contactgegevens. Kan dat niet eenvoudiger?

Onderstaande bedrijven werken al samen met Closure. Via hen zeg je kosteloos alle abonnementen, contracten en accounts in één keer op. Lees hier hoe het werkt.

Closure heeft voor het melden van het overlijden bij financiële dienstverleners een licentie van de Autoriteit Financiële Markten (AFM).

Closure B.V. / Stationsplein 45 - Ruimte A7.209 / 3013AK Rotterdam Nederland / KVK: 70792828
© Closure 2020. Alle rechten gereserveerd.