Een vast en transparant bedrag.

 

         Onbeperkt aantal organisaties toevoegen

         Al uw abonnementen in één overzicht

         24/7 live status updates in uw account

         Telefonisch support bij het doorlopen van de checklist

* Via onze partners kan een ander tarief gelden.

Veelgestelde vragen

Kan ik op een later moment nog abonnementen toevoegen aan mijn overzicht?
Ja, dat is mogelijk. Waarschijnlijk komt u nog verschillende organisaties tegen op de bankrekening of tussen de post. U kunt deze op elk gewenst moment eenvoudig toevoegen aan het overzicht in uw account.
Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wij gebruiken uw gegevens enkel voor het tot stand brengen van opzeggingen en overnames bij de door u geselecteerde organisaties. Wij hebben een scherp oog voor veiligheid en privacy en verkopen geen gegevens aan derden. Bovendien verwijderen wij uw gegevens automatisch van onze servers 6 maanden na afronding van uw verzoeken.

Wij zorgen ervoor dat de persoonlijke informatie die u ons geeft vertrouwelijk wordt behandeld, in overeenstemming met geldende wet- en regelgeving. U kunt hier meer over lezen in ons privacy beleid.

Hoe betaal ik voor Closure?

U betaalt voor Closure via iDeal. Deze betaling is tevens een controle voor ons om te kijken of de persoonsgegevens die u aan ons doorgeeft overeenkomen met de persoonsgegevens van de rekeninghouder.

Is Closure onderdeel van een grotere organisatie?

Nee, Closure is een onafhankelijke organisatie. Wij werken wel samen met bedrijven zoals de KPN, Ardanta en uitvaartondernemers. Zij vinden het belangrijk om nabestaanden na het verlies van een dierbare te ondersteunen en werken daarom samen met Closure.

Welke diensten kan ik via Closure opzeggen of overnemen?

U kunt alle abonnementen, contracten en accounts opzeggen of overnemen. Denk daarbij aan bankrekeningen, goede doelen, energiecontracten en social media accounts. Wij hebben alle  organisaties overzichtelijk voor u gecategoriseerd zodat u niets over het hoofd ziet. Mist u een organisatie in het overzicht? Neem dan contact op met onze klantenservice via de chat, e-mail of telefoon.

Staat uw vraag er niet bij? Bekijk alle veelgestelde vragen.