Lucky Day opzeggen na overlijden
Wilt u het abonnement van Lucky Day opzeggen na overlijden? In dit stappenplan vindt u hoe het werkt: neem contact op met Lucky Day en geef de benodigde gegevens door. Hieronder lichten wij verder toe hoe het werkt.
Lucky Day opzeggen na overlijden: Contact met Lucky Day
Voor het opzeggen van een abonnement bij Lucky Day neemt u contact op met de klantenservice. Dit kan alleen bij Lucky Day alleen telefonisch van maandag t/m vrijdag van 09:00 tot 21:00 uur. Belangrijk om te weten is dat het abonnement wordt opgezegd vanaf de volgende trekking. Dit komt omdat er al een lot is uitgegeven op de naam en de loterij anders niet meer geldig is.
Hoe kunt u hen bereiken?
Telefonisch: 070 - 550 00 06
Lucky Day opzeggen na overlijden: Benodigde gegevens
- Naam van de overleden persoon
- Adres van de overleden persoon
- Geboortedatum van de overleden persoon
- Lotnummer
- IBAN-nummer voor terugstorten rest-saldo
Lucky Day opzeggen na overlijden: Reactietijd van Lucky Day
Lucky Day vernoemd om hun website geen reactietijd met betrekking tot het opzeggen van abonnementen. Ga er vanuit dat u vaak in de wacht staat wanneer u de klantenservice belt.
Ook andere abonnementen beëindigen
Abonnementen beëindigen bij bedrijven duurt lang. Het is vaak een lange zoektocht naar de juiste opzegprocedure en de contactgegevens. Kan dat niet eenvoudiger?
Bij Closure kunt u alle abonnementen, contracten en accounts op één centrale plek beëindigen of overzetten op een andere naam. Van telefoonabonnementen, bankzaken, verzekeringen, sportclubs, social media en nog veel andere zaken.