Closure regelt alle opzeggingen en contractovernames voor u na een overlijden.
Van telefoonabonnement en verzekering tot aan social media.
Mikro gids opzeggen na overlijden
Wilt u het abonnement van Mikro gids opzeggen na overlijden? In dit stappenplan vindt u hoe het werkt: Allereerst dient u contact op te nemen met de klantenservice van Mikro gids, waarna u de benodigde gegevens door geeft. Hieronder lichten wij verder toe hoe het werkt.
Wist u dat alle bedrijven dezelfde informatie bij u uitvragen? Goede doelen, telefoonleveranciers, energiepartijen, banken en zelfs social media. Bij Closure hoeft u daarom maar één keer uw gegevens door te geven. Wij informeren voor u alle bedrijven.
Abonnement Mikro gids opzeggen na overlijden: Contact met Mikro gids
Op werkdagen tussen 09:00 en 17:00 uur kunt u telefonisch opzeggen bij Mikro gids. Ook is het mogelijk om een opzegging door te geven in het account van de overledene. Het Klant Contact Centrum stuurt een bevestiging per brief of e-mail. Wilt u liever het abonnement op een andere naam zetten? U kunt dit aangeven als u contact heeft met het Klant Contact Centrum.
Hoe kunt u hen bereiken?
- Telefoon: 035 – 672 68 80
- Via het account: Link
Abonnement Mikro gids opzeggen na overlijden: Benodigde gegevens
- Naam van de overleden persoon
- Adres van de overleden persoon
- Uw gegevens als contact persoon
Abonnement Mikro gids opzeggen na overlijden: Reactietijd van Mikro gids
Mikro gids heeft geen reactietijd aangegeven. Houd er rekening mee dat u in de wacht kunt staan als u telefonisch contact opneemt.
Abonnementen beëindigen bij bedrijven duurt lang. Het is vaak een zoektocht naar de juiste opzegprocedure en de contactgegevens. Kan dat niet eenvoudiger?
Bij Closure kunt u alle abonnementen, contracten en accounts op één centrale plek beëindigen of overzetten op een andere naam. Van telefoonabonnementen, bankzaken, verzekeringen, sportclubs, social media tot aan veel andere zaken.
Meld u aan via een van onze partners of vraag uw uitvaartondernemer naar informatie.