Mobiel abonnement na overlijden

Wilt u een mobiel abonnement opzeggen na overlijden van uw dierbare? In onderstaand stappenplan vindt u hoe het werkt: neem contact op met de provider en geef de benodigde gegevens door. Hieronder lichten wij verder toe hoe het werkt en vindt u de contactgegevens per provider.

KPN mobiel abonnement na overlijden opzeggen   Vodafone mobiel abonnement na overlijden opzeggen  .  Telfort mobiel abonnement na overlijden opzeggen    Simpel mobiel abonnement na overlijden opzeggen  .  T-mobile mobiel abonnement na overlijden opzeggen  . Tele2 mobiel abonnement na overlijden opzeggen  .  Ben mobiel abonnement na overlijden opzeggen

 

Centraal Meldpunt Overlijden

Wist u dat u met de gegevens die u voor de telecom provider nodig heeft ook direct andere bedrijven kunt informeren? Goede doelen, energiepartijen, banken en zelfs social media. Bij Closure kunt u daarom alle bedrijven op één centrale plek opzeggen.

Lees hier meer over hoe het werkt

Mobiel abonnement na overlijden opzeggen: Contact

Voor het opzeggen van een mobiel abonnement na overlijden neemt u contact op met de klantenservice van de telecom provider. Het verschilt per telecom provider hoe dit werkt. Bij de meeste kunt u het telefonisch doorgeven, via een webformulier of soms via Facebook of via de Chat functie op de website. Wel dient u bij vrijwel allemaal dezelfde informatie aan te leveren.

Hoe kunt u hen bereiken?

U kunt in op de volgende pagina’s lezen wat de contactgegevens zijn per provider. Ook kunt u de provider en andere bedrijven in één keer informeren. Lees hier hoe dat werkt.

– KPN: lees hier meer
– Vodafone: lees hier meer
– T-Mobile: lees hier meer
– Tele2: lees hier meer
– Ben: lees hier meer
– Simpel: lees hier meer
– Telfort: lees hier meer

 

Mobiel abonnement na overlijden opzeggen:  Benodigde gegevens

– Naam van de overleden persoon
– Adres van de overleden persoon
– Geboortedatum van de overleden persoon
– Overlijdensakte
– Contactgegevens van u

 

Mobiel abonnement na overlijden opzeggen: Reactietijd

Bij de meeste telecomproviders geldt een reactietijd van 5 – 10 werkdagen om een mobiel abonnement na overlijden op te zeggen. Daarna ontvangt u de laatste factuur, waar de verbruikskosten (indien van toepassing) en teveel of te weinig betaalde abonnementskosten op staan vermeld. Als blijkt dat u geld van de provider tegoed heeft, dan wordt dat bedrag op de bij hen bekende bankrekening gestort. Daarna stopt de automatische incasso.

Welke abonnementen moet u verder nog beëindigen?

Abonnementen beëindigen bij bedrijven duurt lang. Het is vaak een lange zoektocht naar de juiste opzegprocedure en de contactgegevens. Kan dat niet eenvoudiger?

 

ING opzeggen na overlijden .  Air Miles opzeggen na overlijden . Nationale Nederlanden opzeggen na overlijden . KPN opzeggen na overlijden . Vara gids opzeggen na overlijden .  OV chipkaart opzeggen na overlijden . Nuon opzeggen na overlijden

 

Bij Closure kunt u alle abonnementen, contracten en accounts op één centrale plek beëindigen of overzetten op een andere naam. Van telefoonabonnementen, bankzaken, verzekeringen, sportclubs, social media en nog veel andere zaken.

1. Checklist

Selecteer welke diensten u wilt beëindigen of over wilt nemen en per wanneer.

2. Gegevens

Vul de gegevens van de overledene in. U heeft geen wachtwoorden of ID-nummers nodig.

Of lees hier meer over hoe het werkt