Closure regelt alle opzeggingen en contractovernames voor u na een overlijden.
Van telefoonabonnement en verzekering tot aan social media.
Nationale Nederlanden opzeggen na overlijden
Wilt u de financiële zaken bij Nationale Nederlanden opzeggen na overlijden van uw dierbare? In dit stappenplan vindt u hoe het werkt: Neem contact op met Nationale Nederlanden, geef de benodigde gegevens door voor het opzeggen na overlijden en wacht vervolgens tot u een reactie krijgt. Hieronder lichten wij verder toe hoe het werkt.
Wist u dat alle bedrijven dezelfde informatie bij u uitvragen? Goede doelen, telefoonleveranciers, energiepartijen, banken en zelfs social media. Bij Closure hoeft u daarom maar één keer uw gegevens door te geven. Wij informeren voor u alle bedrijven.
Nationale Nederlanden opzeggen na overlijden: Contact met Nationale Nederlanden
Nationale Nederlanden heeft een online formulier op de website staan waarmee u het overlijden kunt doorgeven. U kunt ook telefonisch contact opnemen met de Servicedesk voor Nabestaanden.
Hoe kunt u hen bereiken?
- Website: Webformulier
- Telefoon: 088 - 6630233
- Post: NN Nabestaandendesk, Postbus 93604, 2509 AV, Den Haag
Overlijden doorgeven bij Nationale Nederlanden: Benodigde gegevens
- Naam van de overleden persoon
- Geboortedatum van de overleden persoon
- Adres van de overleden persoon
- Kopie van de overlijdensakte
- Uw gegevens als contact persoon
- Kopie van uw identiteitsbewijs
Soms zijn aanvullende documenten nodig, afhankelijk van de exacte producten die werden afgenomen bij Nationale Nederlanden.
Overlijden melden: Reactietijd van Nationale Nederlanden
Zodra Nationale Nederland de melding heeft ontvangen, neemt Nationale Nederlanden zo snel mogelijk contact met u op om de vervolgstappen met u door te nemen.
Abonnementen beëindigen bij bedrijven duurt lang. Het is vaak een zoektocht naar de juiste opzegprocedure en de contactgegevens. Kan dat niet eenvoudiger?
Bij Closure kunt u alle abonnementen, contracten en accounts op één centrale plek beëindigen of overzetten op een andere naam. Van telefoonabonnementen, bankzaken, verzekeringen, sportclubs, social media tot aan veel andere zaken.
Meld u aan via een van onze partners of vraag uw uitvaartondernemer naar informatie.