Closure en Nostimos werken samen

Samen zorgdragen voor een passende afronding van abonnementen na overlijden, dat is in een notendop wat het bedrijf Closure doet. Een online platform waar een nabestaande alle contracten, abonnementen en online accounts van een overleden dierbare kan opzeggen. Nostimos ziet in deze dienstverlening een meerwaarde. Daarom werken Nostimos en Closure samen, waarbij Nostimos de service aanbiedt bij klanten waar de situatie er zich voor leent.

Waar eerst elk bedrijf afzonderlijk gecontacteerd moet worden, kan dat nu op één centrale plek; via de website van Closure. De opzeggingen bestaan uit abonnementen bij telecombedrijven, vaste lasten zoals gas, water en licht, bankzaken, goede doelen, verzekeringen, maar ook sociale media. Bij het opzeggen van al deze contracten en accounts komt heel wat kijken.

Dienstverlening van toegevoegde waarde

De dienstverlening van Closure past goed bij de dienstverlening van Nostimos Letselschadedeskundigen. Closure neemt nabestaanden veel werk uit handen tijdens een emotionele tijd. Juist bij de afwikkeling van overlijdensschade doet Nostimos er alles aan om nabestaanden goed bij te staan. Naast het verkrijgen van schadevergoeding is een persoonlijke aanpak, gericht op het wegnemen van zorgen, belangrijk. “Als nabestaande weet je nu vaak niet wat je allemaal moet doen. Door onze dienstverleningen te combineren kunnen wij hierin helpen en pakken wij een groot gedeelte voor de nabestaanden op,” aldus Chantal van der Velde, oprichter van Closure.

Het opzeggen van abonnementen bij Closure

Heeft u te maken met een overleden dierbare waarvan de sociale media-accounts nog bestaan? Of waarbij de krant nog iedere dag op de mat valt en waar de rekeningen zich blijven opstapelen?
Maak dan een account aan bij Closure >>

Wilt u meer informatie over Nostimos en hoe Nostimos u kunt helpen bij het verkrijgen van schadevergoeding na overlijden als gevolg van bijvoorbeeld een verkeersongeluk?
Neem dan contact op met Nostimos via het contactformulier >>

Wij helpen u beiden graag verder. De kracht van persoonlijk contact combineert Nostimos bij deze samenwerking met de inzet van nieuwe (online) middelen.