Closure regelt alle opzeggingen en contractovernames voor u na een overlijden.

Van telefoonabonnement en verzekering tot aan social media.

Slider

Opzeggen abonnement KPN na overlijden

Wilt u het abonnement van KPN opzeggen na overlijden van uw dierbare? In dit stappenplan vindt u hoe het werkt: Neem contact op met KPN, geef de benodigde gegevens door voor het opzeggen na overlijden en wacht vervolgens tot u een reactie krijgt. Hieronder lichten wij verder toe hoe het werkt.

 

Centraal Meldpunt Overlijden

Wist u dat alle bedrijven dezelfde informatie bij u uitvragen? Goede doelen, telefoonleveranciers, energiepartijen, banken en zelfs social media. Bij Closure hoeft u daarom maar één keer uw gegevens door te geven. Wij informeren voor u alle bedrijven.

Slider

Opzeggen abonnement KPN mobiel na overlijden: Contact met KPN

KPN heeft een Servicedesk Nabestaanden opgericht om u te ondersteunen bij het opzeggen van alle KPN abonnementen na het overlijden. Zij staan voor u klaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur en op zaterdag van 08.00 tot 18.00 uur.

KPN is onderdeel van het bedrijvennetwerk van Closure, daarom kunt u kosteloos gebruik maken van deze dienst. U kunt zo KPN en alle andere bedrijven waar u een melding wilt doen op één plek informeren. Lees daar meer over via deze link.

Hoe kunt u hen bereiken?
- Closure: Zeg KPN en andere bedrijven op 
- Website
- Telefoon: 0800-0201555

 

Opzeggen abonnement KPN mobiel na overlijden: Benodigde gegevens

- Naam van de overleden persoon
- Adres van de overleden persoon
- Uw gegevens als contact persoon
- Overlijdensakte

Als u een digitale kopie (pdf- of jpg-bestand) hebt, kunt u alles online regelen. Mocht u niet alles bij de hand hebben, kunt u de kopie van de Overlijdensakte ook later per e-mail of per post sturen. U kunt dan wel het online formulier invullen.

 

Opzeggen abonnement KPN na overlijden: Reactietijd van KPN

Zodra KPN de kopie van de Overlijdensakte heeft ontvangen, ontvangt u binnen 10 werkdagen een bevestiging van de opzegging.

Na beëindiging van het abonnement volgt de eindafrekening. Hierop brengt KPN de laatste verbruikskosten in rekening. Ook verrekenen zij de eventueel te veel betaalde abonnementskosten. Wanneer u te veel hebt betaald, maken zij dit bedrag aan u over. Na de laatste verrekening stoppen ze de automatische incasso. Daar hoeft u zelf niets voor te doen.

Ook andere abonnementen beëindigen

Abonnementen beëindigen bij bedrijven duurt lang. Het is vaak een zoektocht naar de juiste opzegprocedure en de contactgegevens. Kan dat niet eenvoudiger?

Nuon abonnement opzeggen na overlijden
Facebook abonnement opzeggen na overlijden
ANWB abonnement opzeggen na overlijden
ING rekening opzeggen na overlijden
Air Miles abonnement opzeggen na overlijden
AEGON verzekering opzeggen na overlijden
Varagids abonnement opzeggen na overlijden
KPN
OV chipkaart abonnement opzeggen na overlijden

Bij Closure kunt u alle abonnementen, contracten en accounts op één centrale plek beëindigen of overzetten op een andere naam. Van telefoonabonnementen, bankzaken, verzekeringen, sportclubs, social media tot aan veel andere zaken.

Slider