Simpel opzeggen na overlijden
Wilt u het abonnement van Simpel opzeggen na overlijden? In dit stappenplan vindt u hoe het werkt: Neem contact op met Simpel en geef de gegevens van de overleden persoon door. Hieronder lichten wij verder toe hoe het werkt.
Simpel opzeggen na overlijden: Contact metSimpel
Voor het opzeggen van een lidmaatschap van Simpel kunt contact opnemen met de klantenservice. Zij zijn te bereiken op werkdagen van 9.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 17.00 uur.
Hoe kunt u hen bereiken?
- Closure: Zeg Simpel en andere bedrijven op
- Telefoon: 088 100 5757
- Email: klantenservice@service.simpel.nl
- Contactformulier: link
- Post: Simpel, Postbus 76106, 1070 EC, Amsterdam (Download hier het formulier dat u moet opsturen)
Simpel opzeggen na overlijden: Benodigde gegevens
- Naam van de overleden persoon
- Adres van de overleden persoon
- Klantnummer van de overleden persoon
- Mobiele telefoonnummer van de overleden persoon
- Contactgegevens van de contactpersoon
- Overlijdensakte
Simpel opzeggen na overlijden: Reactietijd van Simpel
Er staat een reactietijd van ongeveer 5 werkdagen op de website van Simpel benoemd. Ook kunt u er voor kiezen om het via Closure te doen, dan ontvangt u de bevestiging van Simpel en de andere bedrijven in één overzicht.