Closure regelt alle opzeggingen en contractovernames na een overlijden.

Van telefoonabonnement en verzekering tot aan social media.

XS4ALL abonnement opzeggen na overlijden

Wilt u het XS4ALL abonnement opzeggen na overlijden van uw dierbare? In dit stappenplan vindt u hoe het werkt: Allereerst dient u contact op te nemen met de klantenservice van XS4ALL waarna u de benodigde gegevens door geeft. Hieronder lichten wij verder toe hoe het werkt.

 

Abonnement XS4ALL opzeggen na overlijden: Contact met XS4ALL

Wanneer u een abonnement op wilt zeggen bij XS4ALL kunt contact opnemen met de afdeling Opzeggingen. Dit kan telefonisch, via de mail of via de post.

Hoe kunt u hen bereiken?

- Via de mail: opzeggingen@xs4all.nl
- Telefonisch: 020 - 398 75 40
- Via de post: Postbus 1848. 1000 BV Amsterdam

 

Abonnement XS4ALL opzeggen na overlijden: Benodigde gegevens

- Naam van de overleden persoon
- Adres van de overleden persoon
- Uw gegevens als contact persoon
- Overlijdensakte

Als u een digitale kopie (pdf- of jpg-bestand) hebt, kunt u alles gelijk regelen. Mocht u niet alles bij de hand hebben, kunt u de kopie van de Overlijdensakte ook later per e-mail of per post sturen.

 

Abonnement XS4ALL opzeggen na overlijden: Reactietijd van XS4ALL

XS4ALL benoemt helaas geen reactietijd op hun website.

Ook andere abonnementen beëindigen

Abonnementen beëindigen bij bedrijven duurt lang. Het is vaak een zoektocht naar de juiste opzegprocedure en de contactgegevens. Kan dat niet eenvoudiger?

Onderstaande bedrijven werken al samen met Closure. Via hen zeg je kosteloos alle abonnementen, contracten en accounts in één keer op. Lees hier hoe het werkt.

Closure heeft voor het melden van het overlijden bij financiële dienstverleners een licentie van de Autoriteit Financiële Markten (AFM).

Closure B.V. / Stationsplein 45 - Ruimte A7.209 / 3013AK Rotterdam Nederland / KVK: 70792828
© Closure 2020. Alle rechten gereserveerd.