Closure regelt alle opzeggingen en contractovernames voor u na een overlijden.
Van telefoonabonnement en verzekering tot aan social media.
Energiedirect opzeggen na overlijden
Wilt u het abonnement van Energiedirect opzeggen na overlijden? In dit stappenplan vindt u hoe het werkt: Allereerst dient u contact op te nemen met de klantenservice van Energiedirect, waarna u de benodigde gegevens door geeft. Hieronder lichten wij verder toe hoe het werkt.
Wist u dat alle bedrijven dezelfde informatie bij u uitvragen? Goede doelen, telefoonleveranciers, energiepartijen, banken en zelfs social media. Bij Closure hoeft u daarom maar één keer uw gegevens door te geven. Wij informeren voor u alle bedrijven.
Energiedirect opzeggen na overlijden: Contact met Energiedirect
U kunt Energiedirect telefonisch informeren over het overlijden. Zij zijn bereikbaar op werkdagen tussen 08.00 en 16.00 uur. U kunt kiezen om het contract op te zeggen of om het abonnement op een andere naam te zetten.
Hoe kunt u hen bereiken?
- Via de telefoon: 0900 3347328
Energiedirect opzeggen na overlijden: Benodigde gegevens
- - Naam van de overleden persoon
- - Adres van de overleden persoon
- - Uw gegevens als contact persoon
Abonnement Energiedirect opzeggen na overlijden: Reactietijd van Energiedirect
Energiedirect hanteert geen reactietijd, want u kunt alleen telefonisch contact opnemen. Houd er rekening mee dat u in de wacht kunt staan.
Abonnementen beëindigen bij bedrijven duurt lang. Het is vaak een zoektocht naar de juiste opzegprocedure en de contactgegevens. Kan dat niet eenvoudiger?
Bij Closure kunt u alle abonnementen, contracten en accounts op één centrale plek beëindigen of overzetten op een andere naam. Van telefoonabonnementen, bankzaken, verzekeringen, sportclubs, social media tot aan veel andere zaken.
Meld u aan via een van onze partners of vraag uw uitvaartondernemer naar informatie.