Closure regelt alle opzeggingen en contractovernames voor u na een overlijden.
Van telefoonabonnement en verzekering tot aan social media.
Wist u dat alle bedrijven dezelfde informatie bij u uitvragen? Goede doelen, telefoonleveranciers, energiepartijen, banken en zelfs social media. Bij Closure hoeft u daarom maar één keer uw gegevens door te geven. Wij informeren voor u alle bedrijven.
NS opzeggen na overlijden: Contact met NS
Voor het opzeggen van een abonnement bij de NS neemt u contact op met de klantenservice. Dit kan via verschillende manieren, waaronder telefonisch, via Facebook of via de Chat functie op de website. Hou er rekening mee dat u bij de NS alleen abonnementen van de NS zelf kunt opzeggen. Opzeggen van abonnementen van andere vervoerders, of het opzeggen van de OV-chipkaart na overlijden doet u bij de respectievelijke bedrijven.
Hoe kunt u hen bereiken?
- Telefonisch: 030 - 751 51 55
- Via Facebook: Link
- Via de Chat: Link
NS opzeggen na overlijden: Benodigde gegevens
- Naam van de overleden persoon
- Adres van de overleden persoon
- Geboortedatum van de overleden persoon
- IBAN-nummer voor terugstorten rest-saldo
NS opzeggen na overlijden: Reactietijd van de NS
NS vermeld een reactietijd van 60 minuten op hun website. Via de chat en de telefoon kan het direct geregeld worden.
Abonnementen beëindigen bij bedrijven duurt lang. Het is vaak een zoektocht naar de juiste opzegprocedure en de contactgegevens. Kan dat niet eenvoudiger?
Bij Closure kunt u alle abonnementen, contracten en accounts op één centrale plek beëindigen of overzetten op een andere naam. Van telefoonabonnementen, bankzaken, verzekeringen, sportclubs, social media tot aan veel andere zaken.
Meld u aan via een van onze partners of vraag uw uitvaartondernemer naar informatie.